خرید فیلم آموزش کاپوئرا توسط مستری بارائو

ساخت وبلاگ
آموزش کاپوئرا توسط مستری بارائو

آموزش کاپوئرا توسط مستری بارائو

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی



آموزش سبک جذاب کاپوئرا توسط مستری کاپوئرا

Capoeira with Mestre Barrao 5 DVD

معرفی سبک رزمی کاپوئرا


کاپوئرا یک ورزش برزیلی و شاخه ای از هنرهای رزمی می باشد که بعنوان بازی و رقص در برزیل بوجود آمد و در نواحی باهیا ، پرنامبوکو ، ریودوژانیرو ، میناس گراس و سائوپائولو هم بازی می شود . این بازی در قرن شانزدهم میلادی در برزیل بوجود آمد که پیدایش آن به نوعی در نتیجه تجارت بردگان بود . کاپوئرا بعدها توسط افرادی از باهیا به آفریقا برده شد . شرکت کنندگان در این بازی ابتدا یک حلقه دایره ای تشکیل می دهند و به نوبت با ابزار مختلف بازی می کنند می خوانند و دو به دو در داخل محوطه دایره ای با هم مبارزه می کنند . مشخصه بارز این بازی انجام حرکات آکروباتیک حملات ساختگی و استفاده بسیار زیاد از سطح زمین برای انجام حرکات ، جست و خیز و دلگرمی می باشد . تکنیکهایی که کمتر بطور متناوب استفاده می شوند عبارتند از ضربات آرنج ، قیچی و پرتاب بدن....

پس از مدتها در سال 1942 آقای پاستینها اولین آکادمی رسمی برای آموزش شیوه سنتی این بازی را که بعنوان کاپوئرا آنگولا شناخته می شد . افتتاح نمود . تلاش او منجر به تبدیل کاپوئرا به یک ورزش جدیدتر ، مدرن تر و محلی در بین مردم گردید . این دوره بعنوان یک نقطه عطف در پیشرفت تدریس کاپوئرا شناخته می شود . در حال حاضر آکادمیهای آموزش کاپوئرا تقریباً در سرتاسر جهان وجود دارد .



شامل 4 DVD با بسته بندی شکیل و زیبا

فروشنده: پیک ورزش

قیمت: 14,000 تومان

درصد :31

روش خرید: برای خرید آموزش کاپوئرا توسط مستری بارائو ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش کاپوئرا توسط مستری بارائو

ارنستو رافائل گوارا دللا سرنا...
ما را در سایت ارنستو رافائل گوارا دللا سرنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : چه گوارا chehguevaraa بازدید : 294 تاريخ : شنبه 11 آذر 1391 ساعت: 17:31