خرید سی دی آموزش جامع تکفاندو

ساخت وبلاگ
آموزش جامع تکفاندو

آموزش جامع تکفاندو

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

تکواندو ورزش توانمندی است . هدف از ورزش تکواندو همراه شدن با طبیعت و ذات خود است . بدست آوردن تعادل فردی از طریق کنترل نیرو های خوب و بد حاصل می شود معمولا نیرو های بد و غیر سالم سیاهی نامیده می شوند . و نیرو های مثبت و موقعیت سالم تازیگی نامیده می شوند . از طریق تکواندو و از شر بدی ها و نیرو های دافعه رهایی یابید و در عوض با زندگی سالم و مسئولیت پذیر آشنا شوید می توانید تکنیک های تکواندو را در خود پرورش دهید تا دیگر تن را از آن حر کاات خو شحال کنید و با در جهاتی مثبت از آن ها استفاده کنید و خودتان را از لحاظ فیزیکی ذهنی و رو حی پرورش دهید و همچنین اعتماد به نفس خود را طوری پرورش دهید تا در نبر دهاپیروز باشید به همین شرایط با پرورش دادن خود از روش های فیزیکی ذهنی و رو حی از طریق ورزش تکواندو شما می توانید کنترل نیرو هی مثبت و منفی را درون خود پرورش دهید و در زمان های بعدی نیرو های خوب و بد را در یک قالب اجتماع می کنند در این نرم افزار آموزش قصد داریم تا شما را با تکواندو آشنا کنیم :

فصل اول : به معرفی تکواندو می پردازیم و شما را فلسفه و اصول تکواندو آشنا می سازیم و سپس به شرح اعضای بدن می پردازیم .

فصل دوم ": به شما مبا حث پایه را آموزش می دهیم که شامل ضربات دست ضربات پا حر کات ابتدایی نحوه حمله کردن فرم ها و غیره می باشد .

فصل سوم :سعی شده حر کات و تکنیک های جدید آموزش داده شود در ابتدای فصل سوم شما را با حر کات کششی تر کیب ضر بات روش تمرین دفاع شخصی و...آشنا می سازیم
فصل چهارم :شما را با حر کات پیشرفته در ورزش تکواندو آشنا می سازیم و به معرفی فرم ها نقاط حساس بدن تکنیک های مشت زنی تکنیک های ضربات پا جنبش بدن تکنیک سه گام می پردازیم ودر پایان هم روش خنک کردن بدن را بعد از هر تمرین به شما نشان می دهیم . .

1DVD

فروشنده: سی دی سنتر شاپ

قیمت: 5,900 تومان

درصد :35

روش خرید: برای خرید آموزش جامع تکفاندو، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش جامع تکفاندو

ارنستو رافائل گوارا دللا سرنا...
ما را در سایت ارنستو رافائل گوارا دللا سرنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : چه گوارا chehguevaraa بازدید : 366 تاريخ : شنبه 11 آذر 1391 ساعت: 17:31