خرید سی دی آموزش تكواندو به زبان فارسی- نسخه DVD

ساخت وبلاگ
آموزش تكواندو به زبان فارسی- نسخه DVD

آموزش تكواندو به زبان فارسی- نسخه DVD

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

این مجموعه كامل ترین نوع آموزش تكواندو است كه در ایران عرضه شده و بصورت كاملا تصویری و در سه سطح مبتدی ، متوسطه و پیشرفته در 3 عدد CD یا یك عدد DVD عرضه می شود .

تكواندو هنری رزمی و ورزشی است كه روش دفاع از خود را به هنرجو می آموزد و به هنرجویان یاد می دهد كه چگونه از دستها و پاهای خود برای دفاع كردن استفاده كند . تكواندو از سه كلمه مجزای " ته " به معنای پریدن و ضربه زدن و خرد كردن با پا و " كوان‌"‌ به معنای دفاع كردن ، ضربه زدن و تخریب كردن با دست و " دو " به معنای راه و روش تشكیل شده است .

اگرچه معنای تكواندو روشی برای مبارزه با دست و پا است ، ولی محتوای آموزشی و فرهنگی تكواندو بر مبنای " دو " كه راه و روش زندگیست بنیانگذاری شده تا جایی كه محل تمرینتكواندو را " دوجانگ " یعنی محل زندگی نامگذاری كرده اند . اصول اخلاقی تكواندو یا همان "چونگ شین " عبارتند از :

احترام ، بردباری و صبر ، كنترل نفس و شرافت ، روحیه سرسختی و شكست ناپذیری ، انجام وظایف در مقابل پدر و مادر و اتحاد و یگانگی ملت هاست .

فروشنده: زرین

قیمت: 4,600 تومان

درصد :45

روش خرید: برای خرید آموزش تكواندو به زبان فارسی- نسخه DVD، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش تكواندو به زبان فارسی- نسخه DVD

ارنستو رافائل گوارا دللا سرنا...
ما را در سایت ارنستو رافائل گوارا دللا سرنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : چه گوارا chehguevaraa بازدید : 260 تاريخ : شنبه 11 آذر 1391 ساعت: 17:30