خرید سی دی آموزش بدمینتون اورجینال

ساخت وبلاگ
آموزش بدمینتون اورجینال

آموزش بدمینتون اورجینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

در این مجموعه آموزشی شما مراحل مختلف را برای پیشرفت خود در ورزش مفرح بدمینتون میگذرانید. سیستم آموزشی ارائه شده در این مستند آموزشی، به مربیان نیز کمک می کند تا نکات مهم را به بازیکنان خود بیاموزند تا علاوه بر بالا رفتن تکنیک، کارایی بیشتری در طول زمان مسابقه داشته باشند.

در این مجموعه، حرکات بدن بازیکنان به دقت فیلم برداری شده است و مشاهده و یادگیری نحوه صحیح حرکات را آسان نموده است. در برخی نقاط حرکات به صورت صحنه آهسته SlowMotion نمایش داده می شود و نکات کلیدی در جهات صحیح حرکات دست و قرارگیری پا را فرا میگیرید.



در این مجموعه بازیکن بین المللی و قهرمان جهانی بدمینتون، رکسی مینکی 19 مدل مختلف از ضربات را به شما یاد می دهد.

او سعی میکند برخی از ضربات خاص را که موجب به خطا انداختن طرف مقابل میشود را یاد دهد تا بتوانید به راحتی در مقابل یک فرد حرفه ای امتیاز بگیرید.

همچنین به کمک این بسته آموزشی، کسانی که این ورزش را به عنوان یک تفریح استفاده می کنند، یاد میگیرند که چگونه با انجام صحیح حرکات، آسیبی از این ورزش نخورند.

فروشنده: پرشین شاپ

قیمت: 15,000 تومان

درصد :45

روش خرید: برای خرید آموزش بدمینتون اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش بدمینتون اورجینال

ارنستو رافائل گوارا دللا سرنا...
ما را در سایت ارنستو رافائل گوارا دللا سرنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : چه گوارا chehguevaraa بازدید : 267 تاريخ : شنبه 11 آذر 1391 ساعت: 17:30